В Університеті здійснено широкомасштабне розгортання послуг хмарного продукту Microsoft Office 365, що забезпечує  доступ до безкоштовних хмарних офісних сервісів, а саме:  до якісної корпоративної електронної пошти, до сервісу командної роботи TEAMS  тощо . Планується авторизований доступ до WI-FI-мережі, автоматизація доступу до середовища електронного навчання, авторизований доступ до певних комп’ютерних класів.

Скриньки співробітників уже сформовані. У кого ще  немає скриньки, просимо звертатись з відповідним листом на скриньку supportOffice365@lnu.edu.ua

Скриньки підрозділів  сформовані і прив’язуються до відповідальних осіб, про яких треба дати інформацію, написавши листа на скриньку supportOffice365@lnu.edu.ua

Скриньки студентів створюються централізовано за сформованими списками.

Деякі роз’яснення щодо використання корпоративної пошти в  MSOffice365.

 Питання: Нова платформа університетської пошти передбачає уніфіковані адреси електронної пошти, але моя стара адреса багато де використовується. Чи можу я зберегти свою стару адресу у домені lnu.edu.ua?

Відповідь: Так, Ви будете отримувати листи, адресовані як на стару адресу електронної пошти, так і на нову. Це здійсниться автоматично, якщо Ви при реєстрації у базі вказали стару адресу університетської електронної пошти.

 

Питання: Чи отримуватиму я пошту на свій робочий комп’ютер (Outlook) або Gmail, як це було раніше?

Відповідь: Найкраще працювати з новою поштою за допомогою програми Outlook у системі Office365. Вона надає значно ширші можливості для роботи з корпоративною поштою (загальна адресна книга університету, створення груп, колективних адрес електронної пошти, інтеграцію з іншими сервісами тощо).

Однак, залишається можливість налаштувати інші клієнти для отримання Вашої пошти. Інформацію для налаштування можна знайти тут.

Без переналаштування Вашого ПК чи облікового запису Gmail пошта на Ваш робочий ПК та у Gmail надходити не буде. Її можна буде отримати тільки у Office365.

 

Питання: Я забув (ла) свій пароль на електронну пошту в домені @lnu.edu.ua. Що мені робити ?

Відповідь: Напишіть листа на адресу supportOffice365@lnu.edu.ua, а студентам на адресу studhelpOffice365@lnu.edu.ua Новий пароль буде висланий на адресу Вашої приватної скриньки.

 

Автоматичне відновлення паролю для студентів

Для кожного з Вас стане можливим самостійно відновити свій втрачений пароль для входу на корпоративну пошту.

Такий сервіс буде доступним при умові, що Ви заздалегідь внесете додаткові дані  у свій обліковий запис ім’я.прізвище@lnu.edu.ua

Як внести додаткові дані у свій обліковий запис, можна прочитати за посиланням

Успішне внесення цих даних дасть Вам можливість відновити свій пароль, діючи за інструкцією за  посиланням

Увага! Якщо Ви не встигли внести додаткові дані в обліковий запис, а пароль входу на корпоративну пошту втратили, то треба звернутись з відповідним листом на скриньку studhelpoffice365@lnu.edu.ua, в якому повинні бути вказані: ім’я, прізвище, факультет, група.

 

Налаштування