Правила реєстрації поштової скриньки на сервері університету

У зв’язку з запланованим широкомасштабним розгортанням послуг хмарного продукту Microsoft Office 365, що забезпечить Вам доступ до безкоштовних хмарних офісних сервісів, а саме:  до якісної корпоративної електронної пошти, авторизований доступ до WI-FI-мережі, автоматизація доступу до середовища електронного навчання, авторизований доступ до певних комп’ютерних класів, просимо Вас пройти реєстрацію на сайті за адресою:

http://form.lnu.edu.ua

Увага!

  • Поля з зірочкою заповнити обов’язково.
  • Ідентифікаційний номер необхідний тільки для автентифікації працівників та студентів університету  і у базі НЕ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ.
  • Пароль входу на нову університетську електронну пошту буде вислано на Вашу приватну пошту.

Звертаємо Вашу увагу, що для користувачів електронної пошти університету (домени lnu.edu.ua та franko.lviv.ua) реєстрація є обов’язковою.

Після перенесення корпоративної електронної пошти на нову платформу користувачі не мають доступу до своїх старих електронних скриньок, поки не пройдуть реєстрацію: http://form.lnu.edu.ua

Скриньки підрозділів прив’язуються до відповідальних осіб, про яких треба дати інформацію за тел.2394419 або написавши листа на скриньку supportOffice365@lnu.edu.ua
Деякі роз’яснення щодо використання корпоративної пошти в  MSOffice365.

 

Питання: Нова платформа університетської пошти передбачає уніфіковані адреси електронної пошти, але моя стара адреса багато де використовується. Чи можу я зберегти свою стару адресу у домені lnu.edu.ua?

Відповідь: Так, Ви будете отримувати листи, адресовані як на стару адресу електронної пошти, так і на нову. Це здійсниться автоматично, якщо Ви при реєстрації у базі вказали стару адресу університетської електронної пошти.

 

Питання: Я не вказав при реєстрації стару адресу електронної пошти університету. Чи можна тепер її відновити?

Відповідь: Так, стару адресу електронної пошти можна приєднати до Вашого облікового запису Office365. Для цього слід звернутись у службу підтримки supportOffice365@lnu.edu.ua

 

Питання: З певних причин я не зареєструвався у базі form.lnu.edu.ua. Що мені тепер робити для отримання пошти?

Відповідь: Зареєструватись у базі. Ваш запис буде оброблено і Вам буде створено обліковий запис у системі Office365.

 

Питання: Я не можу зайти на адресу: pass.corporate.lnu.edu.ua

Відповідь: Ця адреса працює лише в мережі Університету.

 

Питання: Чи отримуватиму я пошту на свій робочий комп’ютер (Outlook) або Gmail, як це було раніше?

Відповідь: Найкраще працювати з новою поштою за допомогою програми Outlook у системі Office365. Вона надає значно ширші можливості для роботи з корпоративною поштою (загальна адресна книга університету, створення груп, колективних адрес електронної пошти, інтеграцію з іншими сервісами тощо).

Однак, залишається можливість налаштувати інші клієнти для отримання Вашої пошти. Інформацію для налаштування можна знайти тут.

Без переналаштування Вашого ПК чи облікового запису Gmail пошта на Ваш робочий ПК та у Gmail надходити не буде. Її можна буде отримати тільки у Office365.

 

 

Налаштування