Лабораторія адміністрування системи електронного навчання є структурним підрозділом Організаційно-методичного центру електронного навчання Львівського національного університету імені Івана Франка.
Метою Лабораторії адміністрування системи електронного навчання є:
- впровадження та адміністрування системи електронного навчання та пов’язаних з нею комп’ютерних програм і систем адміністрування навчального процесу;
- організація та виконання комплексу заходів щодо захисту інформації в середовищі для електронного навчання Університету;
- аналіз та вивчення досвіду вітчизняних та зарубіжних вищих навчальних закладів у сфері адміністрування середовищ електронного навчання з метою використання його у практиці Університету;
- підтримка, поновлення та розвиток версій системи електронного навчання Університету.
Основними завданнями Лабораторії адміністрування системи електронного навчання є:
- впровадження та постійне оновлення системи електронного навчання Університету;
- розробка та впровадження концепцій і технологій електронного навчання;
- адміністрування системи електронного навчання Університету та банку даних електронних навчально-методичних та інформаційних матеріалів;
- організація доступу користувачів до електронних навчальних матеріалів на постійній основі та створення і підтримка єдиного уніфікованого інтерфейсу реєстрації студентів на освітні курси;
- розробка та удосконалення програмно-технічного забезпечення системи електронного навчання;
- розробка технічної документації до програмно-технічного забезпечення електронного навчання;
- організація заходів щодо створення електронних версій навчальних матеріалів та розміщення їх на сервері електронного навчання;
- здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту системи та її бази даних від несанкціонованого доступу;
- забезпечення резервного копіювання інформації з визначеною періодичністю для можливості аварійного відновлення інформації;
- технічна підтримка обладнання та програмного забезпечення, задіяного у системі електронного навчання;
- забезпечення та координація дворівневого процесу адміністрування середовища електронного навчання Університету. Центральне системне адміністрування на рівні університету здійснюється Лабораторією, системне адміністрування в структурних підрозділах – адміністраторами структурних підрозділів у координації з Лабораторією.
Лабораторія методичної підтримки системи електронного навчання є структурним підрозділом Організаційно-методичного центру електронного навчання Львівського національного університету імені Івана Франка.
Метою Лабораторії методичної підтримки системи електронного навчання є:
- вивчення, узагальнення та впровадження сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій навчання в навчальний процес Університету.
- координація та консультативна підтримка процесу створення фонду методичних матеріалів, пов’язаних із впровадження елементів електронного навчання;
- участь у міжнародному співробітництві у сфері електронного навчання;
- розроблення дидактичного та методичного забезпечення електронних курсів;
- навчально-методична діяльність, що включає підвищення кваліфікації працівників Університету, проведення практичних заходів щодо організації навчання працівників Університету.
Основні завдання Лабораторії методичної підтримки системи електронного навчання:
- підготовка організаційно-інформаційних матеріалів з питань електронного навчання;
- надання консультацій з розробки авторам електронних навчальних матеріалів;
- проведення курсів підвищення кваліфікації, тренінгів, семінарів з питань електронного навчання та розробки електронних курсів;
- участь у підготовці та проведенні семінарів з питань технологій електронного навчання;
- впровадження нових інформаційних і навчальних технологій та елементів електронного навчання в навчальний процес Університету;
- імплементація існуючого досвіду розробки та проведення тестування;
- розроблення та встановлення єдиних вимог до навчальних планів, програм і нормативів електронного навчання, які відповідають державним стандартам освіти;
- удосконалення методик розроблення, апробації та впровадження електронних курсів;
- запровадження науково-методичних основ функціонування банку електронних курсів;
- розробка методик самодіагностики успішності студентів (за результатами тестування, атестації, виконання індивідуального плану, занять з тієї чи іншої дисципліни, самостійної роботи тощо.
Лабораторія контролю якості освіти є структурним підрозділом Організаційно-методичного центру електронного навчання Львівського національного університету імені Івана Франка.
Метою Лабораторії контролю якості освіти є:
- розроблення єдиних вимог оцінки якості електронних курсів на рівні Університету;
- розробка критеріїв, засобів і систем контролю якості електронного навчання;
- розроблення методики створення бази даних і опрацювання результатів контрольних заходів;
- підготовка інформаційних, методичних та інструктивних матеріалів для підвищення якості освітніх ресурсів.
Основні завдання Лабораторії контролю якості освіти:
- розробка вимог щодо якості електронних навчальних курсів;
- проведення моніторингу затребуваності електронних навчальних курсів, а також курсів, що використовують елементи електронного навчання;
- впровадження засобів збору статистики з використанням сервісів електронного навчання та її наступний аналіз;
- розробка концепції управління якістю навчального процесу, приведення процедур менеджменту якості до міжнародних стандартів ISO;
- проведення контролю якості навчальних матеріалів електронного навчання та видача посвідки про підтвердження їхнього кваліфікаційного рівня;
- забезпечення підготовки тестових матеріалів для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра та спеціаліста та опрацювання результатів проведеного тестування;
- допомога в організації і проведенні моніторингу якості навчання іншими соціологічними службами Університету;
- розробка рекомендацій для прийняття управлінських рішень за результатами аналізу якості освіти;
- підготовка і проведення науково-практичних, навчально-методичних конференцій, семінарів та видання матеріалів доповідей;
- підготовка матеріалів, критеріїв оцінювання діяльності Університету щодо участі в конкурсах рейтингу вищих навчальних закладів;
- вивчення та узагальнення досвіду інших вищих навчальних закладів щодо діяльності експертних служб та моніторингових досліджень;
- взаємодія та співпраця з провідними вищими навчальними закладами України, відділами управління якістю освіти;
- розробка та впровадження технологій стандартизованого тестування якості навчання;
- розробка та впровадження галузевих рамок кваліфікацій.