Лабораторія контролю якості освіти є структурним підрозділом Організаційно-методичного центру електронного навчання Львівського національного університету імені Івана Франка.
Метою Лабораторії контролю якості освіти є:
- розроблення єдиних вимог оцінки якості електронних курсів на рівні Університету;
- розробка критеріїв, засобів і систем контролю якості електронного навчання;
- розроблення методики створення бази даних і опрацювання результатів контрольних
заходів; - підготовка інформаційних, методичних та інструктивних матеріалів для підвищення якості освітніх ресурсів.
Основні завдання Лабораторії контролю якості освіти:
- розробка вимог щодо якості електронних навчальних курсів;
- проведення моніторингу затребуваності електронних навчальних курсів, а також курсів, що використовують елементи електронного навчання;
- впровадження засобів збору статистики з використанням сервісів електронного навчання та її наступний аналіз;
- розробка концепції управління якістю навчального процесу, приведення процедур менеджменту якості до міжнародних стандартів ISO;
- проведення контролю якості навчальних матеріалів електронного навчання та видача посвідки про підтвердження їхнього кваліфікаційного рівня;
- забезпечення підготовки тестових матеріалів для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра та спеціаліста та опрацювання результатів проведеного тестування;
- допомога в організації і проведенні моніторингу якості навчання іншими соціологічними службами Університету;
- розробка рекомендацій для прийняття управлінських рішень за результатами аналізу якості освіти;
- підготовка і проведення науково-практичних, навчально-методичних конференцій, семінарів та видання матеріалів доповідей;
- підготовка матеріалів, критеріїв оцінювання діяльності Університету щодо участі в конкурсах рейтингу вищих навчальних закладів;
- вивчення та узагальнення досвіду інших вищих навчальних закладів щодо діяльності експертних служб та моніторингових досліджень;
- взаємодія та співпраця з провідними вищими навчальними закладами України, відділами управління якістю освіти;
- розробка та впровадження технологій стандартизованого тестування якості навчання;
- розробка та впровадження галузевих рамок кваліфікацій.